۸ پاسخ

ماستلا ۱-۲-۳ واقعا عالیه

کالاندولا و سودو کرم

کرم یک دو سه ماستلا

آردن آبی خیلی راضیم

من فیروز استفاده میکنم راضی ام

من papano, استفاده میکنم عالیه
با یه بار قشنگ قرمزی و التهاب و سوختگی و میبره

من نپی کرم ایروکس از بدو تولد استفاده میکنم هربار که پوشکش میکنم راضیم قیمتشم مناسبه

فیروز استفاده میکنم عالیه

سوال های مرتبط