۱۲ پاسخ

سودوكرم عاليه. كالاندولا سيوند هم همينطور

والا من پای دخترم یکبار سوخت خیلی ناجور بهش از اون شربت سفید یود دکترا برا معده میدادن سفید طعم نعنا و اینا داره از اون زدم ۳ ساعته خوبش کرد یک متخصص کودکان قبلا به خواهرم ک بچش سر دندون در اوردن همش میسوخت گفته یود واقعااا معجزست الانم گاهی میبینم قرمزه سریع یکم از اون یخچال دارم میزنم فورااا عالی میشه

آلفا عالیه

عالیه
یکبار میزنی سوختگی رو از بین میبره کامل

من از وقتی دنیا اومد تا الان استفاده میکنم عااالیه..پسرم هیچوقت سوختگی نداشت خداروشکر🤌🤌

ازه من سودوکرم میزدم عالی بود ولی باید اصلش باشه
خداروشکر خوب بوده تاالان
تازگیا تموم‌شده باید برم بخرم براش

آردن زرد😂 ماستلا که افتضاح بود حیف اون همه پولی که براش دادم🤦🏻‍♀️

کالاندولا

من لستفاده میکنم خیلی عالیه

کالاندولا خیلی خوبه

من هم برا بچه اولم که الان ۸سالشه کالاندولا میزدم هم برا پسرم به نظر من یه پماد اقتصادی وفوق العاده اس خیلی خوب نتیجه میده

آردن میزنم نسوزه هم میزنم عالیه

سوال های مرتبط