لطفا بگین اگه بلدین#فرزند#شیرخشک#پوشک#

تصویر
۱ پاسخ

عزیزم بعد از سرخ کردن گوشتت با پیاز داغ و زدن ادویه نعنا جعفریتم داخلش بریز تفت بده کنگر رو اضافه کن تفت بده آب بریز در زودپزت ببند تا بپزه
ما رب گوجه نمی‌زنیم
زعفرون دم میکنیم میریزیم

سوال های مرتبط

مامان نی‌نی خانم مامان نی‌نی خانم ۱۶ ماهگی