۷ پاسخ

میخواستم بگیرم اما دیدم بچه میگنه تو دهنش پرزاش میره تو دهنش بده دیگه نگرفتم

من این ست گرفتم از باسلام شد ۱۱۰۰/ خواستی بگو ایدی ایتاش بدم

تصویر

من گرفتم یه مدل ولی هنوز دستم نرسیده

من برا دخترم خريدم تا يكم دستش جون گرفت كشيد پاره كرد بعدشم مهره ريز داره خطرناكه

من از بازار عبدل‌آباد تهران خریدم

فقط برای قشنگی خوبن اون جغجغه ها چون بافتنی هستن مو و پرز دارن منم خریدم ولی برای شلفش فقط

من یکی خریدم جغجغه خیلی قشنگ و با کیفیته 🥺 ۶۰۰ ت خریدم از تبزیز نی نی طلا

سوال های مرتبط

مامان فرزاد وفرناز مامان فرزاد وفرناز ۹ ماهگی