۸ پاسخ

نه من فقط کمر درد دارم

من چرا وقتی میخابم اذیتم راه میرم میشینم خوبم

اره من همه جادردمیگیره لگن پاهام واژن کلاهمش دردمیکنه

اره خیلی

اره منم هم‌هفته شما بودم همینطوری بودم‌خیلی بد بود

ارههه

درد واژن خیلی بده منم دارم تو این بارداری تو بارداری قبلی فقط کمر درد داشتم

ارههه

سوال های مرتبط