سلام مامانا کدومش برای اسهال بدم پسرم

تصویر
۷ پاسخ

لوپرامید ضد اسهال هست، دیسیکلومین هم ضد اسهاله و هم ضد دل درد و دلپیچه

همون لوپرامید و ی قاشق چایخوری بهش دادم یکم بهتر شد ی چای نبات ام بهش دادم الان کمتر شده

لکپرامید ضد اسهاله اما خیلی عوارض داره و معمولا دکترا نمیدن ... ب پسرم پودر کیدی لاکت و شربت زینک داد دکتر زود اثر کرد

اندانسترون برا تهوع و استفراغه

قرص یوموگی اسهال سنگین رو هم بند میاره

هیچکدوم لوپرامید مناسب سن بچمون نیس
دی سیکلومینم موقع اسهال اصلا نده
اونم برا تهوعه

اسهال چیز حساسیه
باید دکتر تشخیص بده
ولی برای اسهال لوپرامید میدن
دوزش نمی دونم
دی سیکلومن برای دلپیچه عصیبه
اندانسترون برای تهوع

سوال های مرتبط

مامان زندگیم 😘 مامان زندگیم 😘 ۳ سالگی
مامان پسر قشنگم👩‍👦 مامان پسر قشنگم👩‍👦 ۴ سالگی