شیردوش برقی چ مارکی خوبه
بارداری

۳ پاسخ

لبتو پرتابل عالیه

اون موقع که هوش مصنوعی وصل بود ازش پرسیدم بعد کلی توضیح و تفسیر گفت برن لبتو خیلی خوبه lebto... البته تاکیدش رو اروپایی ها مثل مام کوزی و اینا بود که من گفتم خیلی گرونه نمیخوام

من دفعه اول مارک دکتر کیسون خریدم راضی بودم
الان پروتابل خریدم عکسش توی تاپیکام هست اینم میگن خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان آرن مامان آرن ۸ ماهگی
مامان دختر قشنگم مامان دختر قشنگم ۵ ماهگی
مامان آرن مامان آرن ۸ ماهگی
مامان ویهان* مامان ویهان* ۷ ماهگی
مامان الین و دوقلوها مامان الین و دوقلوها ۷ ماهگی
مامان آریا و الارا مامان آریا و الارا ۱۰ ماهگی