۳ پاسخ

نه عزیزم اصلا اینجوری نیست من وکتو خریدم ۵۵۰۰ و عااااالیه

شیر دوش برقی برای مادری خوبه که سینه ش نوک داره اگر سینه نوک نداره هی میزاری زخمم میشی من این بلا سرم اومده نوک سینم چرک و خون میاد زخم شده اگر نوک نداره زیر آب گرم انقدر ماساژ بده که هم شیرت راه میفته هم بهتره

طبق تجربه بسیااااارم
شیردوش برقی زیر ۱۵میلیون عیییین اینه که پولتو انداختی سطل آشغال

سوال های مرتبط

مامان Hakan مامان Hakan ۲ ماهگی
مامان الین و دوقلوها مامان الین و دوقلوها ۷ ماهگی
مامان ویهان* مامان ویهان* ۷ ماهگی
مامان آرن مامان آرن ۸ ماهگی
مامان عدنان مامان عدنان ۱۱ ماهگی
مامان دختر قشنگم مامان دختر قشنگم ۵ ماهگی