سینه درد تو ۲ماهگی بارداری طبیعیه؟؟؟؟

۳ پاسخ

اره یکی از علایم بارداریه

اره عزیزم..من یکی از علائم بارداریم سینه درد شدیددددددد بود

آره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان ماندانا مامان ماندانا ۱۳ ماهگی
مامان نگارنیکان نویان مامان نگارنیکان نویان روزهای ابتدایی تولد