۶ پاسخ

من مدل اکسپلور دارم راضیم

عالیه من دارممممم

من دارم خوبه

عموم اینا دارن چند ساله دستش شکته پیدا نمیکنن بخرن درستش کنن
ولی راضین از خود یخچال
دستشم دوقلوهاشون شکستن 🤣

من دوقلو هیمالیا خریدم واقعا راضیم

بجای دیپوینت هیمالیا بخر یخچال خوبیه.من دیپوینت ندیدم کسی داشته باشه.ولی هرکی هیمالیا خریده راضی بوده

سوال های مرتبط