۴ پاسخ

و منی ک چن ساله باهاش درگیرم 😐😐😐😐

بله عزیزم عفونت باید ب وقتش درمان بشه

هم عفونت هم رابطه خشن هم معاینه
من چند سال پیش برای سقطم ماماها انقد معاینم میکردن زخم شدم اخرم برام دکترم فریز کرد تا خوب شدم

اره عزیزم بخاطر عفونت درمان نشده منم داشتم با دارو و رعایت کاملا خوب میشه نگران نباش

سوال های مرتبط