۳ پاسخ

برسیک خیلی خوبه

وکتو دارم
آره خوب بود
من دیگه کارم راه افتاد
الان زیر قیمت میفروشمش، کلا هم یکبار استفاده کردم و کمک کرد بهم.

من هم از بریسک استفاده کردم هم مای هر دوش خوب بوده

سوال های مرتبط