۱۰ پاسخ

خداروشکر عزیزم❤️ برای هر بچه ای متفاوت نمیشه مقایسه کرد می بینی برای یکی سنگین برای یکی سبک ، برای پسر من خیلی سنگین بود خداروشکر الان بهتره ۱۹ فروردین واکسن زد

منم زدم س روز پیش هیچی ام نشد راحت بود

خداروشکر منم پر از استرسم

کاش دختر منم نداشته باشه

پسر منم همینطور عالی بوووود

دختر منم اصلا نه تب نه درد نداشت راحت بود

کسی کسی رو نمیترسونه هرکی از تجربیاتش میگه شاید برای بچه شما سبک بوده ولی برا یکی سنگین
منم تا قبلش یکم اضطراب گرفتم ولی خدا روشکر برا دختر منم سبک بود

ترسوندن نیست عزیزم
هر بچه شرایط متفاوتی داره
صرفا شرایط بچه خودشون رو میگن
خداروشکر که کوچولوت اذیت نشده

بچه با بچه فرق داره دختر من وارد شد ولی تب نکرد

خدارو صد هزار مرتبه شکر
انشالله برای پسر منم همینطور باشه

سوال های مرتبط