خانوما برا بچتون کوکوچجوری درست میکنین؟؟

۱ پاسخ

ولله من برا ناهار درست کردم یدونه کوچیک ب زور خورد خوشمزه هم بود .سیب زمینی اپز کردم له کردم ی زرده تخم مرغ زدم ی پنس زردچوبه ی پنس نمک.هم زدم تو کره سرخ کررم.عالی بود اما یددنه بیشتر نخورد

سوال های مرتبط