بنظرم تا مشخص شدن تکلیف جن...گ صبر کنین
به نظرم نخور قرص مدتها هورمانتو بهم میریزه خواست خدا هرچی باشه اون میشه
عزیزم شما بند به آب دادی چون من با یکبار روش ریختن میراث باردار شدم😂
ولی بزار شرایط کشور مشخص بشه بعدش برای بعدی اقدام کن
بزار شرایط کشور معلوم شه بعد
برا دکتر واینا میگم
ممکنه تعطیل باشن
همه چی ک مالی نیست ارامش ذهنی هم میخواد ک تو ایران میسر نیس
کیلیلی لی لی مبارکه 😅
ولی بی شوخی الان تو این شرایط اقدام نکنی بهتره اورژانسی بخور ان شاءالله تو موقعیت مناسبش اقدام کن
وای من همون لحظه قرص اورژانسی خوردم باز حامله شدم اگه نمیخوای زود قرص بخور
من با یبار بندو ب آب دادن الین خانومم و باردار شدم گفتم با یبار ک نمیشه
به نظرم تواین شرایط جنگ قرص بخوری بهتره
بفکر اون بچه باش تو این شرایط تو این اوضاع معلوم نیست آینده چی میشه
وقتی مشول مالی اینا نداری بس بیخیال
ببین گلم بستگی به خودتون داره و اگه واقعا شرایطش دارین خب که کاری انجام نده ولی اگه شرایط مهیا نیست میتونی قرص استفاده کنی ولی خیلی وقتا بوده که با ی بار چیزی نمیشه که اونم البته بستگی به دوره سیکل وتخم گذاری داره که خودت بهتر میدونی
منم تو همین دورانم دقیقا سر دو راهی و اینکه چن وقته حس میکنم شاهان شدیدا ب یکی تو خونه نیاز داره ب ی خواهر یا برادر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.