هوای مشهد مشخص نیس در روز هرسه فصل رو تجربه میکنیم😅صبح هوابهاری.ظهر تابستون . وغروب پاییز و زمستون میشه😅
کاملا بی حساب کتابه ظهر گرم شب سرد البته سرد بهاری
از بعدازظهر تا صبح روز بعد سرده
هوا خیلی دله. اینقد خوبه که اندازه نداره. من الان از شاندیز اومدم مردم ریختن تو ییلاقات اینقد که عالیه اب و هوا
چند روز که از عصر به بعد بارونی میشد هوا صب تا ظهرش عالیه... البته بارونم میاد زیاد سرد نیس بهاریه دیگه
صبحی گرمه از دوبه بعد هوا سرد میره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.