خانوما شیر دوش هم باید بگیریم برا بیمارستان لازمه یعنی

۵ پاسخ

چونی مرضیه جیان باشی ولله هرل میوانیم بویه خبرم نه خوشکه ای چدکی

نه لازم نیه
ولی تب سنجت لازم دبی
بو بیمارستان نا بو وقتی واکسن و شت

من که نگرفتم

بگیری بهتره

نه نمیخواد. بذار ببینیی اول چی میشه

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۹ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۱ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وششم بارداری
مامان دوقلوها مامان دوقلوها ۷ ماهگی
مامان دلانا خانوم😍🌺 مامان دلانا خانوم😍🌺 ۱ ماهگی