اره من شیرم زیاد بود اگ نمیدوشیدم سینم درد میگرف
من آنلاین شاپ دارم
اگه دنبال لباس های تو دلی ت هستی
هم دوست داری قیمت مناسب باشه هم کیفیتش عالی باشه بیا کانال روبیکا من ببین پشیمون نمیشی
همون لباس تو مغازه گرونتر باید بخری میارم قیمت مناسب
البته همه کارهام نخ پنبه و پنبه خالص و با کیفیتن
ایدی کانال روبیکا nini_heed1
من دیروز خریدم برقیش رو
وای چقد گرون شده
دو ماه پیش میگفت 2900
الان خریدم 5800
بارداری قبلم نداشتم هر کاری کردم شیرم نیومد
اون به خودت بستگی داره که استفاده کنی یا نه
ولی چیزی نیست که ضروری باشه یا لنگ بمونی بازم به خودت و شرایطتت بستگی داره
من نگرفتم دکترم گفت سینه رو زخم میکنه نگرفتم
آره خیلی لازمت میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.