من برا شب میدوشیدم که همسرم نگه میداشت بهش بده ،یا جایی میرفتیم که نمیشد شیر داد قبلش میدوشیدم
بعضی ها شاغلن.یا مثلا میخوام دارویی چیزی بخورن یا بچه کم شیر میخوره شیر رو میدوشن و توی شیشه اینا توی یخچال نگهداری میدارن به بچه میدن
یه سری وقتا ممکنه شیر تو سینه خیلی زیاد بشه و خیلی درد میگیره سینه و بچه نمیتونه که اون حجم از شیر و بخوره برای همین میدوشن که یکم خالی بشه و دردش کمتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.