خانما چه نوع شیر دوش برای بیمارستان گرفتین ??

۳ پاسخ

من شیردوش دستی معمولی گرفتم

من برای قبلیا از این معمولی ها گرفتم خوب هم بود چون خیلی استفاده نداشتم

بیمارستان کسی شیر دوش نمیبره .بیمارستان بچه میده دستت میگه شیر بده .

سوال های مرتبط

مامان ماه 🌜☀️ مامان ماه 🌜☀️ هفته سی‌وسوم بارداری
مامان 🐣آرکان👼🏻 مامان 🐣آرکان👼🏻 ۴ ماهگی
مامان حسنا سادات مامان حسنا سادات ۱ ماهگی
مامان دوتا گل دختر مامان دوتا گل دختر ۲ ماهگی
مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد