دوستان ظرف غذا فین گیر شیر دوش ازکدوما گرفتین شما

۴ پاسخ

من س تاشو گرفتم ولی برقی نگرفتم دستی

ببین شیر دوش چون چن ماه اول ب دردت میخوره ب نظرم دستی بگیر چون هزینه الکیه البته نظر منه

شیردوش و فین‌گیر

تصویر

ظرف غذا بامبو گرفتم،شیردوشبرقی

سوال های مرتبط

مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان ماه 🌜☀️ مامان ماه 🌜☀️ هفته سی‌وسوم بارداری
مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان ₘₑₗᵢₛₐ🦋ₚₐᵣₛₐ مامان ₘₑₗᵢₛₐ🦋ₚₐᵣₛₐ ۱۱ ماهگی