دوستان دوقلو دارن ناخن گیر فین گیر دوتا خریدین

۶ پاسخ

فین گیر نخریدم ولی ناخن گیر یکی خریدم

من اکثر چیزا رو یدونه کرفتم. خاهرم دوقلو داره اینقد اذیت میشه و همه چی قاطی پاتیه میبینی پستونک اینو دادیم اون یکی. شیشه شیر اونو دادیم این🤣

ناخن‌گیر یدونه کافیه من یدونه گرفتم چون معمولا بعد حموم‌ ناخن میگیرن تمیزه، فین‌گیر رو‌نمیدونم ولی، فکر کنم باید ۲ تا باشه

فین گیر دو تا خریدم
اما ناخن گیر یکی

فین گیر حالا داخلیه ولی ناخن گیرو چرا دوتا بگیری اخه؟ نهایت الکل میزنی براشون استفاده میکنی دیگه دختر، من ناخن گیر برقی گرفته بودم برا دختر اولیم میخوام همونو براش استفاده کنم

آره دگ عقل حکم می‌کنه دوتا بگیری ، اینا خیلی بهداشتی و شخصی هستند

سوال های مرتبط

مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان نور مامان نور هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آرتین 🧸🤎 مامان آرتین 🧸🤎 ۶ ماهگی
مامان طاهاو جانان🍼🩷 مامان طاهاو جانان🍼🩷 ۷ ماهگی