فین گیر نخریدم ولی ناخن گیر یکی خریدم
من اکثر چیزا رو یدونه کرفتم. خاهرم دوقلو داره اینقد اذیت میشه و همه چی قاطی پاتیه میبینی پستونک اینو دادیم اون یکی. شیشه شیر اونو دادیم این🤣
ناخنگیر یدونه کافیه من یدونه گرفتم چون معمولا بعد حموم ناخن میگیرن تمیزه، فینگیر رونمیدونم ولی، فکر کنم باید ۲ تا باشه
فین گیر دو تا خریدم
اما ناخن گیر یکی
فین گیر حالا داخلیه ولی ناخن گیرو چرا دوتا بگیری اخه؟ نهایت الکل میزنی براشون استفاده میکنی دیگه دختر، من ناخن گیر برقی گرفته بودم برا دختر اولیم میخوام همونو براش استفاده کنم
آره دگ عقل حکم میکنه دوتا بگیری ، اینا خیلی بهداشتی و شخصی هستند
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.