خانما شیر دوش چه مارکی خوبه ؟؟؟

۵ پاسخ

من پروتابل خریدم رضایت بالایی داره

مارک لبتو دیدم تعریف میکنن ولی در کل این ماماهایی که شیردهی اینا رو آموزش میدن بهتر بلدن
شیردوش اگه برای روزهای اول میخوای میتونی از بیمارستان فکر کنم اجازه کنی

پس یه سیسمونی کامل چقد میشه تا اخر50 ملیلون میشه نه؟؟

سیسمونی متوسط تقریباً چقدر میوفته رو ادم خانوما

من ک نمیدونم عزیزم چون بارداری اولمه همون خریدم شروع نکردم سیسمونی 😊

سوال های مرتبط

مامان ماهی خانوم مامان ماهی خانوم هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فندق🧸 مامان فندق🧸 هفته سی‌وششم بارداری