خانما پستونک چه مارکی خوبه
و همچنین شیشع شیر؟؟

۱۳ پاسخ

من همشو بی بی لند گرفتم

من فعلا بی بی لند ساده کوچیک گرفتم هر دوتاشو چون نمی دونم بچم قراره بخوره یا نه ولی اگه بعد از زایمان قابل استفاده باشه اونت یا دکتربروان میگیرم

این مارک خوبه؟؟

تصویر

پستونک اونت
شیشه شیر اونت و دکتر بروانز

من شیشه بیبی لند و دکتر براون گرفتم.
پستونک هم چیکو

من بعد کلی تحقیق، پستونک هی اور شی خریدم، شیشه شیر دکتر بروان

من دوتاشو اونت گرفتم شیشه شیر سایز کوچیک ۱ میلیون بود دوتا پستونک ۱.۳۰۰

من شیشه اونت سفارش دادم ولی نمیدونم پستونک بیارزه بگیرم یا بیبی لند بگیرم

دوتارو اونت گرفتم

دکتر براونز
اونت
ک اونت قیمتش یکم مناسبتره

قطعا اونت
اما اگ هزینش خیلیه برات بیبی لند طرح اونت بخر عین اونت

من شیشه شیر دکتر براونز گرفتم پستونک که ساده

منکه پستونک نگرفتم و نمیگیرم چون دخترام پستونک میخوردن جداکردن از پستونک خیلی سخت بود برام

سوال های مرتبط

مامان آریان🩵 مامان آریان🩵 ۶ ماهگی
مامان حسنا سادات مامان حسنا سادات ۱ ماهگی