پستونک چه مارکی خوبه

۱۳ پاسخ

منکه بیبی لند گرفتم

اونت از همه بهتره تو پستونکا
دکتر براون تو شیشه شیر

مگه فرقی میکنه😂
من از این چیزا سر در نمیارم هم شیشه شسر هم پستونک هم مارک شامپو لوسیون

هی اورشی

من هی او شی خریدم

اونت میگن خوبه منم میخوام اونت بگیرم

من اونت گرفتم عزیزم هم پستونک هم شیشه شیر

منم فرقی نداره شیشه شیر ولی شامپو بچه و غیر....یه مارک خوب میگیرم

بیبی لند گرفتم

اونت

اونت.

اونت

من دكتر براونز گرفتم
نميدونم چطوره

سوال های مرتبط

مامان فندق🧸 مامان فندق🧸 هفته سی‌وششم بارداری
مامان زیبای من مامان زیبای من ۳ ماهگی
مامان زینب و آیهان مامان زینب و آیهان ۶ ماهگی
مامان پارسا و نیلا💞 مامان پارسا و نیلا💞 ۳ ماهگی