سلام خانوما پستونک چه مارکی بگیرم بنظرتون؟

۵ پاسخ

بعد همون اولم یه چیز معمولی میگیری اصن تو دهن بچه جا نمیشه اینقدم سریاشون سفتو بیخوده خو معلومه بچه نمیگیره دیگه

اونت خیلی خوبه

منم فعلا بی بی لند خریدم اگ بگیره مارک بهترشو میخرم

من شیشه شیر و پستونک بی بی لند گرفتم گفتم اگه استفاده شد جنس بهتر میگیرم

من بی بی لند گرفتم

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌ام بارداری
مامان آریان🩵 مامان آریان🩵 ۶ ماهگی