۶ پاسخ

توی پستونکا منم اونت و بی بی لند رو شنیدم خوبن،شیشه شیرم دکتر برانز میگم خیلی خوبه،مارک ایرانی شیشه نمیدونم کدوما خوبه

اونت خوبه

اونت و بی بی لند خوبن کلا

اونت
من شیشه شیر و پستونک اونت میخوام بگیرم
اونت خیلی خوبه ارتودنسی بهتر

اگه خیلی بهش پستونک میدیدن اونت بهترین گزینس

اونت گرفتم من

سوال های مرتبط

مامان پسته پسر 👶 مامان پسته پسر 👶 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آریان🩵 مامان آریان🩵 ۶ ماهگی
مامان مامان گل دخترا مامان مامان گل دخترا ۳ ماهگی
مامان زیبای من مامان زیبای من ۳ ماهگی