خانما تب سنج لازمه بگیرم؟و اینکه چه مدل و چه مارکی بگیرم

۱۰ پاسخ

بله واجبه ازاین دیجیتالیا خریدم من

از واجبترین چیزاس برای نوزاد و کودک
اصلا مگه میشه تو خونه ای بچه باشه و تب سنج نباشه یه کوچولو تب کنه حواست نباشه تشنج میکنه و خلاص
خبلیا هزارتا چیز بیخود و خنزل پنزل میخرن بعد این که با سلامت بچشون در ارتباطه را میگن خرج اضافی بعدم که اتفاقی افتاد کاسه ی چه کنم دستشون میگیرن
مامانامونم حتی تو خونشون تب سنج داشتن حالا اون موقع قدیمی زیر بغلیا بود الان دیگه دیجیتال اومده

از کالا پزشکی بگیر حتما چون جنسش بهتره

من اینو خریدم اینقددددد خوبه

تصویر

اره واجبه من خریدم

من میخام لیزری بخرم خوبه بنظرتون

من ازین معمولیا گرفتم دیجیتالی خیلی بدرد میخوره موقع واکسناش همش تبشو چک میکردم الانم واسه این یکی استفاده میکنم ایشالا
خودمو شوهرمم استفاده میکنیم موقع مریضی 😂

بنظرم ک خیلی لازمه سختمه واس ی وسواس ک بچه ام تبش زیاده یا کمه هی ببرمش دکتر یا هی تو ذهنم نگران باشم ک تبش کم شده یا نه
من ی دونه ازاین حالت تفنگیا خریدم از برنامه دیوار خریدم ۸۰۰-۹۰۰تومن بود

بنظرم از واجبات.. از این تفنگیا بخر خیلی راحته

اتفاقاسوال منم هست نیازمیشه ینی

سوال های مرتبط

مامان پسته پسر 👶 مامان پسته پسر 👶 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان ماه کوچولو مامان ماه کوچولو ۱۳ ماهگی