من پینو خریدم
حتما دسمال مرطوبي بگير ك برپايه اب باشه من ماستلاخريدم عاليه هم بوش هم كيفيتش
من پینو بیبی گرفتم یدونه کوچیک برای توی ساک و یدونه بزرگ برای توی خونه
بعد رفتم پوشک مای بی بی خریدم چون تعداد بالا خریدم ۱۰ تا بهم دستمال مرطوب داد من خیلی استفاده نمیکنم سر پسرمم خیلی مصرف نکردم چون عادت دارم بچه رو بشورم مخصوصا که الان بچه ام دختره
هر تعداد که بگیری سود کردی چون بچه تا وقتی که پوشکه لازم داره مارکشم بستگی به بودجه داره پمپرز و چیکو بر پایه اب بهترینان دیگه بعدش مارکای دیگه که ارزونتر میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.