سلام مامانا، تب‌سنج چه مدل و مارکی بگیرم؟

۴ پاسخ

من مایلر گرفتم

من چيكو گرفتم

فقط لیزری بخر
چون بچه بزرگتر ک میشه دیگه با مدلای دیگه نمیزاره تبشو چک کنی دردسره

مال من بی ول ا راضی ام اخه مهم اینه ازش چی میخوای

سوال های مرتبط

مامان پسته پسر 👶 مامان پسته پسر 👶 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان پسته پسر 👶 مامان پسته پسر 👶 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نینی🩷 مامان نینی🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان عشق کوچولو مامان عشق کوچولو ۱۱ ماهگی
مامان نی نی دختر مامان نی نی دختر هفته سی‌وسوم بارداری