شیر خشک رو که فعلا من نگرفتم
مارک مای بیبی گرفتم ؛ شنیدم به اکثر بچها میسازه و کمتر حساسیت میده
هانیز من شنیدم خیلی خوبه ولی قیمتش بالاست پوشکم چیزی نیس هر بار یه چیز استفاده کنی، مولفیکس هم میگن قیمتش مناسب تره هم کیفیتش خوبه، مای بی بی هم خوبه ولی از مولفیکس یه ذره گرون تره، باز باید ببینی به بچه کدوم میسازه
شیر بعضی ها نان میگن خوبه میسازه، خواهرم آپتامیل میداد به بعضی ها نمیسازه بچه یبوست میگیره
من مولفیکس سبز خریدم
شیر هشک هم از بدو تولدتا ۶ماهگی سوپرامیلِ ۱ خریدم عالیه
سایزصفر یا یک ؟
مای بیبی و مولفیکس
مای بیبی خودش مارکه عزیزم
پوشک میگن مولفیکس ضد حساسیته و هانیز جدیدا تعریفشو شنیدم
ولی کلا هر بچه ای به یه چیزی پوسش میسازه
شیر خشک رو تجربه ای ندارم شنیدم ببلاک خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.