من بی بی لند ارتودنسی
من میخوام بیبی لند ارتودنسی بگیرم
بیبی لند مدل ارتودنسی گرفتم
من طبق تحقیقی که کردم و بهم گفتن دکتر برونز ارتودنسی گرفتم
سر بچه اولم دوتا گرفتم اصلا بکار نیومد
این سری حالا یکی میگیرم لازم شد استفاده کنم
.................
فعلا بیبی لند گرفتم علاقه ای ندارم پستونکی بشه
من اونت اولترا گرفتم
من اونت اولترا ایر یه جفت ۰ تا ۶ ماه گرفتم
بی بی لند از مدل سیلیکونی دخترم میخوره یکم سرش پخشه
من اونت گرفتم میگن بیشتر بچه میگیرنش
من پینو گرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.