۴ پاسخ

من لیزری گرفتم، امیدوارم خوب باشه

من دیجیتالی گرفتم ، هم دمای بدن اندازه میگیره هم محیط رو

من اتفاقا امروز در موردش میخوندم تفنگی خیلی راحته دمای محیطم کنترل میکنه ولی دقت زیر بغلی بیشتره اما بچه یکم بزرگ شه نمیذاره انجام بدی.در نتیجه بهتره تفنگی گرفت

سلام من تب سنج ‌توی پک چیکو گرفتم نمیدونم‌خوبه یا نه

سوال های مرتبط