مامانا
تب سنج چه برند و مدلی پیشنهاد میدید؟


#بارداری#سیسمونی#فرزندپروری

۳ پاسخ

من این مدل مد نظرمه گرونه یکم اما عالیه

تصویر

من میخوام این مارک رو بگیرم .

تصویر

من ک دستی گرفتم
چون طبق تجربه بقیه اون دیجیتالی ها دما رو درست نشون نمیده چ اختلاف دما داره با دستی ها
و دستی ها بهتر هست و دما دقیق نشون میده
چند نفر هم خریده بودن بعد رفتن برای استفاده دستی هم خریدن میگن دقیق تر هست

سوال های مرتبط

مامان آرسام 🤎🤎🐻 مامان آرسام 🤎🤎🐻 ۴ ماهگی
مامان یارا🎀 مامان یارا🎀 هفته سی‌ویکم بارداری