سلام بچه ها تب سنج چه مدلی خوبه ?

۷ پاسخ

طبق تحقیقات منم مدل زیربغلی از همه دقیق‌تره

من خیلییی تحقیق کردم راجب تب سنج چون‌دقتش خیلی مهمه ..اکثر مدلهای لیزری بازار فیکن و ممکنه دقیق نباشن مگر اینکه شما هزینه بالایی پرداخت کنین مثلا ۳،۴ تومن که اصل باشه..میگن دقیق ترین نوع تب سنج جیوه ایه که خب خطرناکه برا نوزاد ممکنه بشکنه توی دهنش مرحله بعدی دیجیتالی ها هستن که زیربغل،زیرزبان و داخل مقعد میشه استفاده کرد،روش استفادشون سخت تر از لیزریه اما دقتشون از مارکهای فیک بیشتره...برای تب سنج دیجیتال مارک بیورر عالیه دقتش هم خیلی خوبه و حتما از کالا پزشکی یا داروخونه بگیرین نه سیسمونی فروشیا..مارکای متفرقه دیجیتال هم من زیاد دیدم اما بیورر خیلی مطمئنه

من دیجیتالی گرفتم

از این لیزری ها بگیر

دیجیتالی بگیر

تب سنج تفنگی

من لیزری گرفتم برای راحتی حالا نمیدونم خوب باشه یا نه؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان یارا🎀 مامان یارا🎀 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فندوق💙💙 مامان فندوق💙💙 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان هیرا💙
ابرا🩷 مامان هیرا💙 ابرا🩷 ۲ ماهگی
مامان هدیه ی خدا مامان هدیه ی خدا هفته سی‌ودوم بارداری