خانما تب سنج چه مدلی بگیرم دیجیتالی خوب یا نه

۷ پاسخ

فعلن ک نوزاد دیجیتال زیر بغل خوبه ولی نیم باید اضافه کرد ولی بزرگتر میشن لیزری اصن زیر بغل نمیزارن بعد سریع تر اونا یک دقیقه طول میکشه

من دیجیتالی گرفتم

منم هنوز نگرفتم نمی‌دونم چی خوبه

عزیزم بی خطاترین همون مدل جیوه ای هست . بقیه امکان خطا زیاد دارن

فقط دیجیتالی مدل واسه دکترا

اره دبجیتال خوبه عزیزم برند چیکو

دیجیتال خوبه

سوال های مرتبط

مامان الین و ایلیا مامان الین و ایلیا ۸ ماهگی
مامان نخود مامان نخود هفته سی‌وششم بارداری
مامان دخملی مامان دخملی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان هانا مامان هانا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان یارا🎀 مامان یارا🎀 هفته سی‌ویکم بارداری