دماسنج و تب سنج واجبه بگیرم یا نه؟

۶ پاسخ

تب سنج آره

بله حتما

حتما از واجباته

تا حداقل ۶سالگی لازمه تب سنج، حتما هم یچیز خوب بگیر، از این دیجیتالیا بخر،جیوه ای نه

من تب سنج زیر بغلی گرفتم به نظرتون خوبه تو نظرا قبلی گهواره دیدم مادرا گفته بودن زیر بغلی دقیق تره

خیلی نیازه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان آرسام 🤎🤎🐻 مامان آرسام 🤎🤎🐻 ۴ ماهگی
مامان فندوق💙💙 مامان فندوق💙💙 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دوقلوها🩷🩷 مامان دوقلوها🩷🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نی نی خانوم🧿 مامان نی نی خانوم🧿 ۲ ماهگی
مامان نی‌نی 🩵 مامان نی‌نی 🩵 ۱۰ ماهگی
مامان نخود مامان نخود هفته سی‌وهفتم بارداری