خانوما تب سنج خوب چه مارکی بگیرم؟

۸ پاسخ

من از این می‌خوام بگیرم

تصویر

aique گرفتم
خیلی تعریف میکرد

امرون

چیکو خریدم

این میگم

تصویر

آره خیلی خوبه واقعا اینی که عکس فرستادم رو ببین خواهرم داره شاید ۱۰ ساله دارش آخ نگفته واقعا خوبه

آریو
قیمتش یکو سیصد ایناس
تو بیمارستانام ازش استفادع میکنن عالیه

من هم معمولی گرفتم هم دیجیتالی

سوال های مرتبط

مامان مامان فندق مامان مامان فندق هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نورا خانم🌞 مامان نورا خانم🌞 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان لِـــنا👧🏻🌼✨ مامان لِـــنا👧🏻🌼✨ ۷ ماهگی
مامان ❤️ماهلین🥹💞 مامان ❤️ماهلین🥹💞 ۷ ماهگی
مامان نخود مامان نخود هفته سی‌وششم بارداری
مامان تپلی🍼🪺 مامان تپلی🍼🪺 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان هدیه ی خدا مامان هدیه ی خدا هفته سی‌ودوم بارداری