خانوما شیشه شیر،ناخن گیر،تب سنج اینارو چه مارکی بخرم؟؟؟

۴ پاسخ

من شیشه شیر چیکو خریدم شاید یدونم هی اورشی بخرم ناخنگیرم برقی خریدم😍

شیشه شیر برند دکتر براون بگیر ضد کولیک هست
ناخن گیر هم ست ناخن گیر برقی بگیر خیلی خوبه دیگه گوشت بچه رو نمیگیره
تب سنج هم لیزری بگیر

تب سنج من بیورر گرفتم
شیشه شیر دکتر براونز برا اوایلش خوبه
اونت هم خوبه
ناخنگیر هم من سامر دارم از سیسمونی پسرم خیلی جنسش خوب بود

شیشه اونت و براون

سوال های مرتبط

مامان کلوچه مامان کلوچه هفته سی‌ویکم بارداری
مامان موش موشی مامان موش موشی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دریا مامان دریا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نی‌نی 🩵 مامان نی‌نی 🩵 ۱۰ ماهگی
مامان سلین🍓 مامان سلین🍓 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان دوقلوها مامان دوقلوها ۸ ماهگی
مامان گودی مامان گودی هفته سی‌وهفتم بارداری