خانوما شیشه شیر بچه چه مارکی بخرم ؟ کی میدونه

۱۲ پاسخ

اول بیبی لند بخر گرفت برو رو چیکو عالیه از همه نظر سره هاش هم بهتر گیر میاد

اکثرا بچه ها اونت میگیرن

طبق تجربه بقیه براون

اونت و چیکو و یومامی ب ترتیب من استفاده کردم‌و راضی بودم

من بیبی لند گرفتم هم شیشع شیر هم پستونک چون نمیدونستم بچه میگیره یانه
اگ گرفت براش یه چیز خوب میخرم

من دکتر براون میگیرم

ببین اول شیشه شیر خیلی گرون نخر
یکی دو تا بیبی لند بگیر
بیبی لند صفر تا ۶ ماه آنتی کولیک داره
تست کن ببین میگیره یا نه
اگر گرفت اون موقع برو رو برندهای بهتر
بازم هر چی خواستی بگیری اول یه دونه بگیر امتحان کن

من اونت آنتی کولیک گرفتم

دکتر براون

اونت خوبه چیکو هر بچه ای نمیگیره شیشه شیرای دیگه مثل دکتر براون هم دختر خالم داشت بی نهایت راضی بود ولی از بقیه شیشه شیرها دیگه اطلاعاتی ندارم

اونت طبق تجربه دوستان

من اونت خريدم با پستونك طبق تجربه اطرافيانم گفتن خوبه

سوال های مرتبط

مامان آقا رادمهر🩵✨ مامان آقا رادمهر🩵✨ هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان موش موشی مامان موش موشی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان سلین🍓 مامان سلین🍓 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آیلین ،آریا مامان آیلین ،آریا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان گودی مامان گودی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان کوهیار💙 مامان کوهیار💙 ۳ ماهگی