سلام خانوما شیشه شیر چه مارکی گرفتین شما ؟؟

۸ پاسخ

دکتر بروان

بی بی لند طرح اونت

اونت.

دکتر براونز

اونت

من اونت گرفتم، پینو هم گرفتم که اگه خیلی ریز بودن بچه ها و نتونستن اولش از اونت شیر بخورن پینو بدم

دکتر برانزو

چیکو و بی بی لند . دقت کن که سرش حالت می می باشه . پستونک هم حتما ارتودنسی باشن

سوال های مرتبط

مامان آقا رادمهر🩵✨ مامان آقا رادمهر🩵✨ هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان کلوچه مامان کلوچه هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نبات شیرین من🩵 مامان نبات شیرین من🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه خدا🩷🎀 مامان معجزه خدا🩷🎀 ۵ ماهگی
مامان المیرا مامان المیرا ۲ ماهگی