سلام دوستان شیشه شیر چه برندی گرفتین ؟؟

۱۸ پاسخ

بی بی لند

اونت

دكتر براونز

اونت گرفتم،خیلی تعریفشو شنیدم

دکتر براونز شیشه ای

هی اورشی

برای سن بالاتر هم توییست شیک خوبه راضی بودم

قبلیا اونت بود

کیکابو

منم اونت گرفتم،گفتن خیلی خوبه

دکتر براون

من خیلی از بی بی لند راضیم برا پسرم استفاده میکنم مخصوصا اینکه طرح سینه مادر شدنه

دکتر براونز

او مامی
خواهر شوهرم برای بچش گرفته بود و راضی بود منم گرفتم

اونت گرفتم

بی بی لند

من ماما لند پیرکس گرفتم

بیبی لند

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها💕 مامان دوقلوها💕 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۹ ماهگی
مامان آوا مامان آوا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان دیاکو مامان دیاکو هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان هانا کوچولو🍼 مامان هانا کوچولو🍼 ۲ ماهگی
مامان آتوسا خوشگله🫀 مامان آتوسا خوشگله🫀 ۲ ماهگی
مامان آیلین ،آریا مامان آیلین ،آریا هفته بیست‌ونهم بارداری