سلام برای دوقلو ها شیشه شیر چه برندی گرفتین؟

۱۹ پاسخ

من اول اونت گرفتم ولی بچه هام اصلا نتونستن ازش شیر بخورن، مک میزدن جون نداشتن هیچی نمیومد. آخر رفتم بیبی لند گرفتم، چقذر هم کار درستی بود. چون اونت خیلی گرونه، ما کارمون با یک شیشه راه نمیوفته که. من تا الان 12 تا شیشه و 14 تا سر شیشه خریدم که هنوز هشت تاشو دارم استفاده میکنم. سرشیشه ها زودتر هم خراب میشن.
تنها که هستم خیلی سخت وقت پیدا میشه شیشه بشورم، باید وایسم دوتایی بخوابن. بخاطر همین کل شیشه ها مصرف میشن.

سعی کن چیز گرون نگیری چون باید هر دو ماه عوض بشه

دکتر براون

منم اول میخواستم دکتر براون بگیرم که پشیمون شدم گفتم دو قلو هستن هی باید هر چند ماه سرشیشه رو باید به عالمه پول بدم عوض کنم بعد خود شیشه هم باید عوض کنم دیگه واقعا نمیشد بی بی لند الان خرید ولی فعلا ۴ تا دو نه خریدم

بی بی لند طرح اونت
چنتا چون وقت نمیکنی دائم شیشه شیر بشوری

بیبی لند

من اونت گرفتم کوچولو ولی از سر شیشش سر درنمیارم واقعا ازش شیر نمیاد؟؟

تندیس بهترین یادگاری کودکیش
09178381323

تصویر

کوکی تعیین اسم و تعیین جنسیت و دندانی 09178381323

تصویر

سه ماه اول اونت سه قطره از ماهای بعد بیبی لند ایرانی معمولی

من هم اونت گرفتم هم دکتر برون یک ماه اول با اونا دادم بعد بی بی لند دادم

بی‌بی لند

تصویر

بی بی لند گرفتم طرح اونت میگفتن خوبه حالا تا ببینیم جوجوهام راضی خواهند بود از شیششون یا نه😁

من دکتر برون گرفتم واسه کولیک عالیع بچه های من دلدرد نمیشدن

بیبی لند هم قیمتش مناسبتره هم سر شیشه ش خوبه طرح اونته
الان دارن ۶ ماهه میشن تا الان ۴ مرتبه شیشه خریدم چون سر شیشه میخواستم بخرم دیدم شیشه کامل بگیرم به صرفه تر هست

دکتربراوون

بیبی لند قطعا ... اول که دوقلو هستن بعدم یه شیشه شیر کمه .. هر چند ماه یه بارم باید سری عوض بشه برا بهداشتی تر بودنش ... کلن هم بیبی لند خیلی مارک اوکییه

اونت

اونت مدل فیلیپس

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا🩷🎀 مامان معجزه خدا🩷🎀 ۵ ماهگی
مامان دیاکو مامان دیاکو هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان کنجد مامان کنجد هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان هانا کوچولو🍼 مامان هانا کوچولو🍼 ۲ ماهگی
مامان آتوسا خوشگله🫀 مامان آتوسا خوشگله🫀 ۲ ماهگی