خانما شیشه شیر و پستونک چه برندی خوبه بگیرم ؟؟؟

۴ پاسخ

من فقط یه دونه سایز کوچیک بی‌بی لند خریدم
دیگه وایمیسم ببینم شیرم چجوریه و اینکه اصلا با این شیشه ارتباط میگیره یا نه، اگه لازم بود اون موقع میرم میخرم براش

من اونت گرفتم

اونت

ایرانی بیبی لند

سوال های مرتبط

مامان دلوین و شایلین🩷 مامان دلوین و شایلین🩷 ۲ ماهگی
مامان آتوسا خوشگله🫀 مامان آتوسا خوشگله🫀 ۲ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۹ ماهگی
مامان آوا مامان آوا هفته سی‌ونهم بارداری