۱۰ پاسخ

هی اور شی

اونت خوبه

میگن دکتر براوون انتی کولیک خوبه واسه بدو تولد..
و اونت

من هردوشو اونت گرفتم

من بیبی لند برای پسرم گرفتم برای اینم همون رو میگیرم

نستر 😍

اونت .. امتحانشو پس داده واقعا.. البته دکتر براون هم هرکی داشته عمدتا راضی بوده ..

اونت و دکترا براون خیلی تعریف میکنن ازش

ولی من از هی اور شی خوشم اومده
پستونکشو گرفتم فقط شیشه شیر مونده دودلم بازم🥲

استاندارد ترین اونت و دکتر بروون

اونت میگن خوبه

سوال های مرتبط

مامان جوجو ممد🤱🏻 مامان جوجو ممد🤱🏻 ۳ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۹ ماهگی
مامان آتوسا خوشگله🫀 مامان آتوسا خوشگله🫀 ۳ ماهگی