شیشه شیر چه برندی بگیرم؟

۱۷ پاسخ

اونت مدل جدید داره آنتی کولیک هست عالیه من دارم

هرچی میگیری آنتی کولیک باشه حتما

من بیبی لند ضد نفخ و کولیک گرفتم

اگر شیر خودت رو میخوای بدی چون میگی شاغلم هستی شیر دوش هم بخر شیرتو بزار تو یخچال که شیر خشکی نشه

من از اونت راضیم ولی میشه شیشه شیر طرح اونت ارزون گرفت سری اونت روش گذاشت

من اونت خریدم

من دکتر برانز خریدم سایز متوسط ۱/۷۵۰

من بیبی لند گرفتم چون بچم میخوام شیر خودمو بخوره هزینه اضافی نکردم

من اونت گرفتم خیلی خوبه
بی بی لند داغونه سوراخش خیلی بازه

فعلا بی بی لند بگیر اگه دیدی شیر نداشتی بعد منم یه بیبی لند گرفتم ۲۰۰

من دکتر برانز گرفتم

من شیر خودمو میدم ولی برای و مواقع ضروری که بخام شیرمو بدوشم بریزم براش
بی بی لند طرح سینه مادر گرفتم انشالله‌ بگیره پسر کوچیکم نه پستونک گرفت نه شیشه😅

من دکتر براون خریدم

من چون نمیدونم چقدر نیازم میشه فعلا بی‌بی لند گرفتم

بی بی لندم خوبه

مگه باید شیشه خرید وقتی شیرمادرمیخوره

دکتر براونز عالیه آنتی کولیک هست خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان آرن مامان آرن ۸ ماهگی
مامان دلوین و شایلین🩷 مامان دلوین و شایلین🩷 ۲ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۱ ماهگی
مامان هامین❤️ مامان هامین❤️ هفته سی‌وهشتم بارداری