سلام شیر خشک چه برندی بگیرم

۴ پاسخ

ببلاک کامفورت

سلام زوده هنوز، بزارین ببینین شیر خودتون چه جوریه ، بعد هم اگه لازم بود از دکتر نوزادتون بپرسین، هر بچه ای یه شیرخشک براش مناسبه

آپتامیل من میدم خوبه البته کمکی چون سینمو نمیگیره

من سر دختر اولم نان دادم عالی بود

سوال های مرتبط

مامان هامین❤️ مامان هامین❤️ هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان جوجو ممد🤱🏻 مامان جوجو ممد🤱🏻 ۳ ماهگی