اپتامیل نیست الانم که اوضاع اینجوریه یه قوطی پیدا کنی عادتش بدی قوطی دوم در به در باید دنبال داروخانه باشی ، نان و ببلاک زیاده ببین دکتر بچه چیو میگه همونو بگیر
اپتامیل میگن دکترا خوبه ب شیر مادر نزدیکتره
بیمارستان میگه اپتامیل
من از دکتر پرسیدم گفتم کمه گفت جاش ببلاک بده
آپتامیل پرونوترا
من نان گرفتم ،راحتم گیرمیاد
شنیدمابتامیل از همشون بهتره
نان بگیر
نان خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.