۸ پاسخ

اپتامیل نیست الانم که اوضاع اینجوریه یه قوطی پیدا کنی عادتش بدی قوطی دوم در به در باید دنبال داروخانه باشی ، نان و ببلاک زیاده ببین دکتر بچه چیو میگه همونو بگیر

اپتامیل میگن دکترا خوبه ب شیر مادر نزدیکتره

بیمارستان میگه اپتامیل
من از دکتر پرسیدم گفتم کمه گفت جاش ببلاک بده

آپتامیل پرونوترا

من نان گرفتم ،راحتم گیرمیاد

شنیدم‌ابتامیل از همشون بهتره

نان بگیر

نان خوبه

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۲ ماهگی
مامان جوجو ممد🤱🏻 مامان جوجو ممد🤱🏻 ۳ ماهگی