خانما شیر خشک یه دونه میخوام بگیرم چه برندی بگیرم

۱ پاسخ

والا من ميخواستم هيپ بگيرم ماركه خيلي خيلي خوبيه پرسيدم داروخانه قوطي ٩٠٠ گفت
يا هيپ يا سيميلاك يا گيگوز اينا بهترينن فعلا كه ميشه از داروخانه تهيه كرد منم يكي از اينا ميگيرم

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۱ ماهگی