خانما شیشه شیر چه برندی خوبه

۷ پاسخ

اونت

دکتر براون

من اونت گرفتم

بنظرم اولش ی معمولی بخر شاید شیر خودتو خورد الکی هزینه اضافه نکنی‌من بی بی لند خریدم

من عزیزم همه مدل گرفتم حتی هی اورشی اما دخترم بی بی لند گرفت طرح اونت و راضی ام

دکتر براون خریدم یک و پونصد پستونکه هیورشی طرح شب و روز خریدم ۲ تومن شوهرم میگه بچه نگیره میدم خودت تا ۲ سال میک بزنی 🤣🤣🤣

دکتر بروان من تا جایی ک تحقیق کردم. اما الان بی بی لند خریدم ببینم اصلا شیشه میگیره ک بعد هزینه کنم

سوال های مرتبط

مامان آرن مامان آرن ۸ ماهگی
مامان آوا مامان آوا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان جوجو ممد🥹 مامان جوجو ممد🥹 ۳ ماهگی
مامان جوجو ممد🤱🏻 مامان جوجو ممد🤱🏻 ۳ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۹ ماهگی
مامان رادمان💙💙 مامان رادمان💙💙 ۱ ماهگی